Konversijų lango nustatymas ir reikšmė
Konversijų langas yra laikotarpis po sąveikos su skelbimu, kuris leidžia sistemai „Google Ads“ įrašyti konversijas, pavyzdžiui, įsigijimus. Tai naudinga įmonėms, norintiems geriau kontroliuoti konversijų vertinimą, ypač jei jų produktų pirkimo ciklai nesutampa su įprastiniu 30 dienų laikotarpiu.
Pavyzdys:
Jei kažkas sąveikauja su jūsų skelbimu balandžio 1 d.:
- Nustačius 30 dienų konversijų langą (konversijos skaičiuojamos nuo šiandien iki balandžio 30 d.).
- Balandžio 18 d. pakeistus konversijų langą į 20 dienų, bus priskaičiuotos visos konversijos nuo balandžio 1 d., tačiau galiojimo laikas bus tik 20 dienų.
- Jeigu kelis kartus keisime konversijos langą ir pvz. vieną kartą mažinsime lango periodą, o kitą didinsime, tai tuo metu, kai galios sumažinto lango periodas, nesuranktos konversijos nebus įskaičiuotos, kai lango periodą vėl padidinsime. Kitaip tariant, sutrumpinus lango perioda ir nefiksuotos konversijos, jau nebus atgal atstatomos (fiksuojamos).
Konversijų lango keitimas:
Administruojant reklamins kampanijas, dėl įvairių priežasčių, gali kilti poreikis – pakeisti konversijos langą, jį sutrumpinti ar prailginti, kad tinkamai įvertinti informaciją ir optimizuoti kampanijas. Dėl teisingo duomenų interpretavimo, rekomenduojama netlikti dažno konversijų lango keitimo, o jei visgi yra poreikis pakeisti, atliktite pagal šias instrukcijas:
- Prisijunkite prie „Google Ads“.
- Viršuje, dešiniajame kampe paspauskite veržliarakčio piktogramą ir skiltyje „Įvertinimas“ pasirinkite Konversijos.
- Ant norimo koreguoti veiksmo spustelėkite jo pavadinimą stulpelyje „Pavadinimas“.
- Skiltyje „Nustatymai“ spauskite Redagavimo nustatymai.
- Spustelėkite „Konversijų langas“. Išskleidžiamajame meniu pasirinkite, kiek ilgai norite stebėti konversijas po veiksmo su skelbimu (nuo 1 iki 30, 60 ar 90 dienų).
- Jei norite nustatyti peržiūrų konversijas, spustelėkite Peržiūrų konversijų langas ir čia atlikite norimus pasirinkimus.
- Spustelėkite Atlikta.
Kodėl reikia keisti konversijos langą? Kartas analizuojant didelį kiekį duomenų, galima pastebėti, kad brangesnės prekės perkamos per ilgo laikotarpio apsisprendimą. Pvz. perkant „marškinėlius“, sprendimą galite priimti kad ir per 5 minutes, o štai perkant „elektromobilį“, galite svarstyti, kad ir 30 dienų ar net kelis mėnesius. Tad pastaruoju atveju yra naudinga apsvarstyti konversijos lango periodo keitimą.
Naudingos nuorodos:
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (23)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (8)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)