Reklaminių tekstų kūrimas - Google Ads

Google reklama – kaip sukurti efektyvią reklamą?

1. Aiški, tiksli ir kokybiška antraštė.
Reklamos antraštė yra viena svarbiausių dalių dirbant su Google reklama ir kontekstine reklama. Jeigu sudominsite vartotoją antrašte, tik tada yra galimybė, jog vartotojas perskaitys pilną ar dalį reklamos skelbimo ir ant jo paspaus. Antraštėje naudokite raktažodį ir svarbiausią faktą ar privalumą.
2. Raktažodžiai ne tik antraštėje, bet ir tekste.
Būtina naudoti rektažodžius tekste, antraštėje, tai vizualiai pritraukia vartotojo dėmesį, gerina reklamos skelbimų kokybės balą ir mažina reklamos kaštus.
3. Įtraukite produkto / paslaugos naudą.
Būtinai skelbimo aprašyme nurodykite Jūsų paslaugos, produkto naudą, ką vartotojas gauna įsigijęs produktą ir kokią problemą tai išsprendžia.Reklaminių tekstų kūrimas - Google Ads
4. Rašykite apie savo klientus, ne apie save.
Reklamos skelbimų tekstuose rašykite ne „Mes parduodame X paslaugą“, o „Gaukite Y naudą užsisakę Z paslaugą“. Kalbėkite apie klientus, ne apie save.
5. Kuo Jūs geresni už konkurentus?
Peržvelkite kokius tektus Google Ads reklamoje (Google Ads), naudoja Jūsų konkurentai. Atkreipkite dėmesį kokius produktų privalumus jie išskiria. Išgryninę savo auditoriją, reklamos tekstuose nurodykite kuo Jūs geresni už kitus. Neperspauskite, tai turi atrodyti solidžiai, etiškai ir su teisinga informacija.
6. Kvieskite vartotoją veiksmui.
Reklamoje būtinai nurodykite kvietimą veiksmui (angl. call to action). Pvz. „Apsipirkite internetu“,„Skambinkite konsultacijai“ ir pan. O dar geriau, nurodykite ir paskatinimą, apribojant laike -„Apsipirkite šiandien! Išpardavimas baigiasi penktadienį.“.
7. Nurodyti kainą ar ne?
Kai kurie verslai naudoją metodą – neviešinti produkto kainos, ją pateikia vadybininkas, kai vartotojas susiekia. Toks reklamos tikslas yra gauti užklausą ir sekančiuose etapuose derėtis su potencialiais klientais. Tačiau jei Jūsų kaina konkurencinga kokybės ir kainos atžvilgiu, galima pritaikyti frazę „Dabar produktai nuo XX eurų“.
8. Naudokite skaičius ir statistiką.
Skaičiai, statistika, procentai – leidžia kokybiškai išskirti reklamos skelbimus iš kitų. Dažniausiai skaičiai yra stiprūs faktai ir pranašumai prieš konkurentus. Taip pat skaičiai ir procentai yra vizualiai labiau dėmesį atkreipianti teksto dalis. Todėl gerėja Google reklamos skelbimų kokybė ir mažėja reklamos kaina.
9. Mąstykite kaip Jūsų tikslinė auditorija.
Galvokitė iš Jūsų klienų perspektyvos. Ką jie mąsto? Su kokiomis problemomis susiduria? Ir kaip Jūsų produktas gali išspręsti šias problemas? Panaudokite tokią informaciją reklamos skelbimų aprašymuose.
10. Būkite ypatingai specifiški.
Google reklamos skelbime būkite specifiški ir eikite kuo giliau į situaciją. Pvz. vietoje „Vedame Google Ads mokymus“, galite panaudoti „Per 5 val. mokymus įgykite sertifikatą ir išmokite net 3 skirtingas Google Ads strategijas!“.

Ar straipsnis buvo naudingas?

Spauskite ant širdutės, kad įvertintumėte!

Įvertinimas: 5/5. Balsavo: 7.

Įvertinkite straipsnį!