Įmonės identitetas (Corporate identity)
Įmonės ar korporacijos identitetas (Corporate identity) yra bendras vaizdas, kurį įmonė kuria ir skleidžia, siekdama atskirti save nuo kitų įmonių, sustiprinti savo unikalumą ir sukurti stiprų įvaizdį rinkoje.
Įmonės identiteto svarba: Tai nurodo bendrą įmonės vizualinį ir komunikacinį aspektą, kuris padeda klientams, partneriams ir viešumai suprasti ir identifikuoti įmonę.
Įmonės identiteto elementai:
Logotipas: Tai unikalus grafikos simbolis, kuris simbolizuoja įmonę ir yra jos vizitinė kortelė.
- Pavyzdys: „Apple“ logotipas su iškąstu obuoliu.
Vaizdinis stilius: Tai apibrėžia spalvų paletę, tipografiją ir kitus grafinius elementus, kurie naudojami įmonės komunikacijoje.
- Pavyzdys: „Rimi“ parduotuvė naudoja atitinkamą šriftą ir spalvas – raudona (pagrindinė), mėlyna, balta.
Įmonės kultūra ir vertybės: Tai nusako įmonės vidinę atmosferą, vertybes ir įsipareigojimus.
- Pavyzdys: „Google“ įmonės kultūra, kurioje skatinama inovacijų, laisvos nuomonės ir bendradarbiavimo atmosfera.
Įmonės identitetas yra esminis verslo elementas, nes jis padeda sukurti stiprų prekės ar paslaugos įvaizdį ir palaiko bendrą įmonės unikalumo ir profesionalumo jausmą.
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (24)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (9)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)