Reklamos agentūra » Google Ads » Konversijos » Konversijos vertės keitimas

Konversijos vertės keitimas

Didžioji dauguma verslų, turi maždaug standartinė konversijų konfigūraciją. Tačiau dideliems, labai dideliems ar nestandartiniams „Google Ads“ reklamos projektams, gali reikėti unikalių sprendimų. Vienas iš jų – pakeisti jau užregistruotos konversijos vertę arba apskritai pašalinti konkrečią konversiją.

Kad būtų galima atlikti bet kokius konversijos pakeitimus, reikia naudoti užsakymo ID. O pakeitimus atlikti per importuojamą „Excel“, CSV arba „Google“ skaičiuoklių failą.

Pastabta: Iš skaičiuoklės negalima išimti kurio nors stulpelio ar įtraukti naujų, priešingu atveju impotuoti konversijų atnaujinimo nepavyks.

Kaip importuoti konversijų pakeitimus:

Norint pakeisti konversijos vertę, reikia turėti saugomus GCLID vartotojo duomenis. Tai yra ID indetifikatorius, kuris leidžia susieti konkretų asmenį. Jeigu GCLID nesutampa, sistema gali interperuoti kaip naują konversiją ir užuoti pakoregavus konversijos vertę, tiesiog sukurs naują ir jūs turėsite neteisingus duomenis. Taip pat svarbu suprasti, kad visi laukeliai turi būti užpildyti pagal keliamus reikalavimus ir panaudojant anksčiau pateiktą šabloną. Be to – datos formatas turi išlikti vienas iš galimų, tik norint atnaujinti konkrečią konversiją, reikėtų prie jos pridėti šiek tiek paildomo laiko, jog laikas skirtųsi (pvz. 3 sek.).

Jeigu konversijų atnaujinimo faile nurodėte konversijos vertę 0, vadinasi ši konversija bus panaikinti ir jos atstatyti daugiau negalėsite. Tačiau – galėsite sukurti naują konversiją, jei to reikės. Todėl labai rekomenduojama visą duomenų sinchronizaciją atlikti tvarkingai ir atsakingai.

Yra įvairūs būdai (įkeliant failą, importuojant periodiškai per HTTPS ar FTP ir kt.), kaip importuoti konversijas neprisijungus (angl. offline) arba importuoti konversijų pakeitimus. Tačiau aptarkime vieną paprastesnių metodų.

  1. „Google Ads“ reklamos meniu paspauskite Tikslai.
  2. Spauskite ant išsiskleidžiančio meniu Konversijos.
  3. Paspauskite ant Įkėlimai ir ant pliuso ženklo (+).
  4. Pasirinkite šaltinį, iš kurio įkelsite (failas, svetainės nuoroda, FTP).
  5. Jei norite įkelti iš failo, atitinkamai pasirinkę spauskite Pasirinkti failą.
  6. Nurodykite, ar naudotojų duomenims pritaikyta arba nepritaikyta maiša (algoritmą SHA256).
  7. Siekdami importuoti failo turinį neperžiūrėję įkėlimo rezultatų, paspauskite Taikyti.

Tai aprašytas vienas paprasčiausių metodų, kaip importuoti konversijas ir atlikti atnaujinimus, tačiau praktikoje gali prireikti daugiau informacijos, nuo tokios kaip – CSV failo laukelių reikšmės iki kitų klientų susekimo metodu (pvz. ne su GCLID). Visas instrukcijas galima rasti oficialiuose  „Google Ads“ šaltiniuose.

10 priežasčių, kodėl reikia matuoti konversijas:

Įdiegti ir matuoti konversijas reikia, tam kad:

  1. Suprasti reklamos efektyvumą.
  2. Optimizuoti kampanijas pagal konkrečius tikslus.
  3. Identifikuoti sėkmingus kanalus ir šaltinius.
  4. Stebėti investicijų grąžą iš reklamos.
  5. Prisitaikyti prie vartotojų elgesio.
  6. Išmatuoti svetainės naudotojų vertę.
  7. Gerinti konversijų kelius svetainėje.
  8. Pristatyti tikslinei auditorijai efektyvius skelbimus.
  9. Optimizuoti biudžetą ir resursus.
  10. Sukurti aiškius ir realius tikslus reklamai.

Konversijos gali būti matuojamos įvairiose platformose, įskaitant „Google Ads“, „Facebook Ads“, „LinkedIn Ads“ ir „Microsoft Advertising“ (ansčiau – „Bing Advertising“), suteikdamos jums galimybę gauti išsamesnį vaizdą apie skirtingų skelbimų kanalų efektyvumą.

Šis daugiaplatformis konversijų matavimas suteikia verslui privalumą analizuoti, kaip vartotojai sąveikauja su skelbimais įvairiose interneto vietose, leisdamas efektyviai optimizuoti reklamines kampanijas ir didinti bendrą konversijų skaičių.

Naudingos nuorodos:

» Kaip koreguoti konversijas

Reklamos agentūra » Google Ads » Konversijos » Konversijos vertės keitimas

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui!