Paieškos rezultatų puslapis (SERP)
Paieškos rezultatų puslapis (SERP) yra internetinės paieškos sistemos atsakas į vartotojo užklausą, pateikiantis tinklalapius, kurie yra susiję su įvesta fraze ar žodžiais. SERP yra esminė sąvoka SEO (paieškos optimizavimo) srityje, nes jame matomi ir įvertinami tinklalapiai, atitinkantys konkrečią paieškos užklausą.
Elementai, kuriuos galima rasti SERP:
1. Organiniai rezultatai – natūralūs, neapmokami tinklalapiai, geriausiai atitinkantys užklausą.
2. Reklaminių skelbimų blokai – mokami skelbimai (pvz. „Google Ads“), dažnai viršuje.
3. Pasirinkti fragmentai – tinklalapio fragmentai, kurie rodomi kaip peržiūrėjimo galimybės.
4. Kitos specialios funkcijos – tokios kaip vietos žemėlapiai, nuorodos į susijusias paieškas ir kt.
SERP yra svarbus norint suprasti, kaip paieškos sistema interpretuoja konkrečią užklausą ir kaip ji pateikia informaciją vartotojui. Paieškos rezultatų puslapis taip pat lemia, kiek matomumo ir srauto gausite savo tinklalapiui, todėl stebėjimas ir optimizavimas jo atžvilgiu yra esminės SEO reklamos strategijos dalys.
Naujausi įrašai
Efektyviausia „Google“ reklama ir geriausios praktikos – 2025 metams
Su Šv. Kalėdom ir artėjančiais 2025-aisiais!
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (26)
- Marketingas (22)
- Mokymai (4)
- Naujienos (13)
- Reklama internete (10)
- Rinkodaros verslas (11)
- Tinklaraštis (46)
- Verslas (11)