Reklamos agentūra » Žodynas » Facebook reklama » Paspaudimai (Clicks)

Paspaudimai (Clicks)

Paspaudimai (Clicks) yra internetinių reklamų ir tinklalapių analizės metrika, nusakanti vartotojų veiklą, kai jie spusteli tam tikrus elementus, tokius kaip reklamos skelbimai, nuorodos ar mygtukai, naršydami svetainėse arba peržiūrint internetinės reklamos turinį.

Paspaudimų analizė gali apimti šias svarbias sąvokas:

  • Paspaudimai (Clicks): Vartotojo veiksmas, paspaudimai ant tam tikro elemento, pvz., reklamos, nuorodos arba mygtuko.
  • Spustelėjimo rodiklis (Click-Through Rate, CTR): Procentas, apibūdinantis spustelėjimų skaičių pagal parodymų peržiūrų. CTR = (Spustelėjimų skaičius / Peržiūrų arba įspūdžių skaičius) x 100%.
  • Paspaudimų konversijos kiekis: Rodiklis, nusakantis, kiek spustelėjimų pavirto pageidaujamais veiksmais, tokiais kaip pardavimai arba registracijos (arba kitaip – konversijos).

Spustelėjimai yra svarbus matavimo vienetas, padedantis įvertinti internetinės reklamos ar svetainės efektyvumą, taip pat suprasti, kaip vartotojai reaguoja į skelbimus ar turinį. Analizuojant šią metriką, galima priimti informuotus sprendimus dėl reklamos strategijos ir tinklalapio naudotojų patrauklumo.

Reklamos agentūra » Žodynas » Facebook reklama » Paspaudimai (Clicks)

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui!