Tamsusis skelbimas (Dark Post)
Tamsusis skelbimas (Dark Post) yra rinkodaros strategija socialiniuose tinkluose, kurioje skelbimas yra sukurtas, bet nėra tiesiogiai publikuojamas visiems ir nukreipiama į įmonės ar prekės puslapį. Vietoje to, skelbimas yra rodomas tik tam tikram, iš anksto nustatytam, vartotojų segmentui.
Papildomos sąvokos:
- Sociologinė segmentacija: Tai procesas, kuriuo siekiama suprasti ir grupuoti vartotojus pagal jų elgesį, poreikius ir interesus socialiniuose tinkluose.
- Tikslingas taikymas (Targeting): Procesas, kuriuo norima pasiekti konkretų auditorijos segmentą, nustatant ir naudojant tam tikras demografines, geografines arba psichografinės charakteristikas.
Tamsieji skelbimai suteikia galimybę adaptuoti turinį ar pasiūlymus specifiniam auditorijos segmentui, tačiau tai nėra viešai matomas pagrindiniame puslapyje. Tokios strategijos privalumai apima galimybę testuoti skirtingus turinio variantus skirtingoms auditorijos grupėms ir optimizuoti reklaminius rezultatus.
Tamsieji skelbimai dažnai naudojami siekiant efektyviai atlikti rinkodaros kampanijas, kadangi jie leidžia įmonėms pasiekti tikslinę auditoriją su tinkamu pranešimu, kartu išlaikant pagrindinio puslapio tvarką ir neapkraunant jį pernelyg daug skelbimų.
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (23)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (8)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)