Reklamos agentūra » Google Ads » Kampanijos » Vaizdinės reklamos tinklo kampanijos » Pakartotinė rinkodara: vaizdinės reklamos tinklo kampanija su jūsų duomenimis

Pakartotinė rinkodara: vaizdinės reklamos tinklo kampanija su jūsų duomenimis

Norint sukurti „Google Ads“ vaizdinės reklamos tinklo kampaniją su jūsų duomenimis, pirmiausiai reikėtų išsiaiškinti ganėtinai naują sąvoką – jūsų duomenys. Kas tai? Iš esmės tai yra sugeneruoti, importuoti ar kaip kitaip pateikti duomenys į „Google“ reklamos sistemą. Įprastai kuriant tokio tipo kampanijas, būdavo vadinama – pakartotinės rinkodaros kampanijas.

Bene populiariausias būdas kurti pakartotinės rinkodaros auditorijas – per „Google Analytics“ (GA4).

Yra skirtingi būdai pradėti transliuoti tokią kampaniją, tai būdas, kai „Google“ žyma įdiegiama į svetainę ir taip kaupiama auditorija arba kitas bene populiariausias būdas yra importuoti sukurtą auditoriją iš „Google Analytics“ (GA4).

Kodėl verta naudoti pakartotinę rinkodarą:

  • Didina klientų įsitraukimą. Pakartotinė rinkodara leidžia vėl pritraukti ankstesnius lankytojus arba klientus, kurie jau sąveikavo su jūsų prekių ar paslaugų teikimu. Tai padeda stiprinti jų ryšį su jūsų prekiniais ženklais ir didina tikimybę, kad jie atliks pageidaujamą veiksmą ir ateityje arba dabar.
  • Efektyviai panaudoja turimą duomenų bazę. Pakartotinė rinkodara leidžia naudoti jau turimus duomenis apie klientus, tokius kaip el. pašto adresai ar lankymosi istorija jūsų svetainėje. Tai leidžia kurti individualizuotas reklamas ir pasiūlymus, kuriuos klientai vertina asmeniškai pritaikytus.
  • Didina konversijų vertę. Dėl to, kad su pakartotine rinkodara dažnai pasiekiamas jau turimų klientų segmentas, vartotojai, kurie jau buvo susipažinę su jūsų prekėmis ar paslaugomis – yra didesnė tikimybė, kad jie atliks pageidaujamą veiksmą.
  • Mažesni rinkodaros kąštai. Palyginti su naujų klientų pritraukimu, pakartotinė rinkodara gali būti pigesnė, nes dažnai jau turite duomenų apie savo klientus ir galite nukreipti reklamą tik jiems, taip sumažindami reklamos investicijos švaistymą.
  • Stiprina prekinį ženklą ir klientų lojalumą. Regulari sąveika su klientais per pakartotinę rinkodarą padeda stiprinti jūsų prekinį ženklą ir kurti ilgalaikius santykius su klientais. Tai skatina lojalumą bei gerina klientų patirtį su jūsų prekėmis ar paslaugomis.

Pakartotinė rinkodara yra viena populiariausių reklamos priemonių internete, be to tai palyginus ir pigi reklamos forma, nes taikome į gana siaurą, bet tikslinę auditoriją. Visgi, jei nebūtų pirminio sugeneruoto srauto, tai ir pakartotinės rinkodaros sąrašas būtų nedidelis ir gerokai mažiau efektyvus.

Auditorijos kūrimas per per GA4

Instrukcijos, kaip kurti auditorijas per GA4 (supaprastinta):

  1. Prisijunkite prie GA4.
  2. Eikite į skiltį Administratorius, skiltyje Duomenų pateikimas spauskite Auditorijos.
  3. Pasirinkite Nauja auditorija.
  4. Galite pasirinkti – kurti naują auditoriją, naudoti šabloną arba pasirinkti jau siūlomą auditoriją. Šiuo atveju kursime naują auditorija.
  5. Rekėtų paspausti Tinkintos auditorijos kūrimas.
  6. Įveskite auditorijos aprašymą ir pavadinimą.
  7. Spauskime Pridėti naują sąlygą.
  8. Pasirinkime Puslapio vieta, palikime sąlygą „Yra“ ir įrašykime nuorodos fragmentą, kuris turi būti kaip indikatorius, kurį puslapį lankytojai aplankė, kad patektų į pakartotinės rinkodaros sąrašą. Pvz. „/kontaktai“. Spauskime Taikyti.
  9. Jei reikia, pakeiskime Narystės trūkmė ar kitus nustatymus.
  10. Spauskite Išsaugoti.

Štai ir viskas, dabar turite sukurtą pakartotinės rinkodaros sąrašą, kuris pradės naujai kauptis. Sekantys veiksmai yra susieti „Google Ads“ ir „Goog Analytics“ (GA4) paskyras, jei to dar nepadarėte. Ir tuomet jau galima kurti vaizdinio reklamos tinklo pakartotinės rinkodaros kampanią (su jūsų duomenimis).

Pakartotinės rinkodaros kampanijos kūrimas

Pakartotinės rinkodaros kampanijos kūrimas su jau sukurta auditorija:

  1. Prisijunkite prie „Google Ads“ paskyros.
  2. Kairėje meniu juostoje spustelėkite Kampanijos.
  3. Spustelėkite pliuso mygtuką (+) ir pasirinkite Nauja kampanija.
  4. Pasirinkite vieną iš kampanijos tikslų: Pardavimas, Potencialūs klientai, Svetainės srautas arba Prekės ženklas ir pasiekiamumas.
  5. Pasirinkite kampanijos tipą Vaizdo tinklas.
  6. Nurodykite įmonės svetainės URL ir kampanijos pavadinimą nustatymuose.
  7. Pasirinkite geografinę auditoriją ir kalbas.
  8. Nustatykite dienos biudžetą ir pasirinkite kainų siūlymo strategiją.
  9. Pasirinkite Taikymas, spauskite Auditorijos segmentai, tada Naršymas, pasirinkite – Kaip jie sąveikauja su jūsų įmone.
  10. Pasirinkite segmentą iš sąrašo parinkčių ir spustelėkite Atlikta, priskirdami jį kampanijai.
  11. Pridėkite papildomų nustatymų, jei reikia.
  12. Kūrkite vaizdinius skelbimus.
  13. Peržiūrėkite kampaniją ir spustelėkite Paskelbti kampaniją.

Vadovaujantis šiomis instrukcijomis, galite sukurti paprastas ar sudėtingesnes pakartotinės rinkodaros kampanijas, kurios veiks pagal jūsų pasirinktą verslo tikslą – pardavimų skatinimą, žinomumą, lojalumo didinimą ir kt.

10 unikalių ir naudingų auditorijų, kurias galima kurti per GA4:

  1. Atskirti lankytojai, kurie per pastarąsias 7 dienas bent tris kartus lankėsi jūsų svetainėje. Tai leidžia nustatyti labiau įsitraukusius vartotojus, kuriems galima skirti geolokacinę ar teminę reklamą.
  2. Vartotojai, kurie užsiregistravo jūsų svetainės naujienlaiškiui per pastarąsias 30 dienų. Ši auditorija gali būti naudinga tiksliniams el. pašto kampanijoms.
  3. Potencialūs klientai, kurie naršo mobiliaisiais įrenginiais ir yra anksčiau lankęsi jūsų fizinėje parduotuvėje. Tai galėtų padėti skatinti pasikartojančius pirkimus.
  4. Vartotojai, kurie per pastarąsias 90 dienų lankėsi kiekvieną jūsų produktų puslapį, bet nepirko. Šią auditoriją galima orientuoti reklamos kampanijoms, skirtoms paskatinti pirkinius arba pateikti individualizuotus pasiūlymus.
  5. Nauji lankytojai, kurie atėjo iš socialinių tinklų. Ši auditorija gali būti naudinga, norint toliau skleisti turinį per socialinius tinklus arba jų prisitaikymui.
  6. Vartotojai, kurie per pastarąsias 30 dienų lankėsi jūsų konkurentų svetainėse. Tai gali būti naudinga norint pritraukti vartotojus iš konkurentų (yra galimybė taikyti lankytoju, kurie ieškojo „Google“ informacijos ir nuėjo į konkurentų svetaines).
  7. Vartotojai, kurie atliko jūsų prekių ar paslaugų paiešką per pastarąsias 60 dienų. Ši auditorija gali būti orientuota į konkrečias paieškos frazes, kad būtų pagerintas konversijų lygis.
  8. Vartotojai, kurie yra pirmą kartą apsilankę jūsų svetainėje per pastarąsias 7 dienas ir praleido daugiau nei 5 min. Tai gali būti laikoma potencialiais įsipareigojusiais klientais.
  9. Vartotojai, kurie per pastarąsias 30 dienų nebuvo aktyvūs jūsų svetainėje, bet ankstesniais mėnesiais buvo dažni lankytojai. Ši auditorija gali būti kviečianti grįžti su individualizuotais pasiūlymais arba paskatinti prisijungti prie naujienlaiškio.
  10. Verslo ambasadoriai, kurie pasidalijo jūsų turiniu per socialinius tinklus per pastarąsias 14 dienų. Tai gali būti naudinga skleisti turinį per socialinius tinklus ir padidinti jo matomumą.

Šios auditorijos gali būti naudingos siekiant maksimizuoti konversijas ir gerinti rinkodaros rezultatus per GA4 auditorijas.

Naudingos nuorodos:

» [GA4] Auditorijų kūrimas, redagavimas ir archyvavimas
» Vaizdinės reklamos tinklo kampanijos, kurioje naudojami jūsų duomenys, kūrimas


Skaitykite daugiau („remarketingas“):
Reklamos agentūra » Google Ads » Kampanijos » Vaizdinės reklamos tinklo kampanijos » Pakartotinė rinkodara: vaizdinės reklamos tinklo kampanija su jūsų duomenimis

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui!