Reklamos agentūra » Google Ads » Konversijos » Keliose paskyrose vykstančių konversijų stebėjimo nustatymas (MKC)

Keliose paskyrose vykstančių konversijų stebėjimo nustatymas (MKC)

„Google Ads“ suteikia galimybę įdiegti konversijų matavimą keliose paskyrose (MKC lygiu). Kai dirbame su nestandaritniais „Google“ reklamos projektais, gali prireikti tokio funkcionalumo. Tai galimybė, kuri leidžia skirtingų projektų duomenis saugoti ir valdyti „bendrame katile“.

Konversijų bendrinimas naudingas tiek mažiems verslams, tiek didelioms korporacijoms.

Pavyzdys – strategiškai turite dvi skirtingas įmones ir valdote du skirtingu prekinius ženklus. Tokia strategija yra taikoma dėl įvairių priežasčių, viena jų – poreikis užimti didesnę rinkos dalį. Arba tiesiog prisitaikyti prie regioninio vartotojų įpročio (kai miestuote prekės ženklas turi būti labiau prabangus, o regionuose svarbiau pigesnė kaina). Tokių ar panašių verslų valdytojai kartais nenori būti sutapatinami kaip vienas ir tas pats verslo valdytojas. Tačiau reklamos sistemoje – tai galima išnaudoti kaip unikalų privalumą. Kaip?

Jeigu regiono gyventojas savaitgaliais važiuoja į didmiestį apsipirkti, žinome jo prikinių krepšelio įpročius, tai galime rodyti personalizuotą reklamą (bendros auditorijos arba bendras konversijų matavimas) su jo mėgiamu prekių krepšeliu, tik jau galimybe apsirpikti didmiestyje esančioje parduotuvėje. Kas dar? Dar galime žinoti jo apsipirkimo būdą, jeigu klientas yra pigių kainų „medžiotojas“, turime progą pateikti unikalų nuolados kodą pirkinių krepšeliui, kuris galios 3 dienas.

Įprastai tokie ir išradingesni reklamos taikymo metodai vykdomi didelėse valstybėse, dideliam gyventojų skaičiui ir su dideliais verslais (panaudojams – angl. Big Data).

Konversijos žymos sukūrimas (MKC lygiu)

  1. Prisijunkite prie savo „Google Ads“ (MKC lygiu).
  2. Viršutiniame dešiniajame kampe spustelėkite veržliarakčio piktogramą ir skiltyje Įvertinimas pasirinkite Konversijos.
  3. Paspauskite mygtuką + Naujas konversijos veiksmas.
  4. Toliau pasirinkę Svetainę, spauskite Kitas.
  5. Įveskite savo svetainės domeną ir spustelėkite Nuskaityti, kad patikrintumėte – ar svetainėje yra „Google“ žyma (jei jos nėra, bus pateiktas „Google“ žymos kodas, kurį turėsite įterpti į savo svetainę).

Visas konversijos konfigūravimas ir įdiegimas vyksta tokiu pat principu, kaip ir vienos paskyros lygiu, tik skiriasi sekantys etapai – kaip konversijos pasidalinimas prie paskyrų.

Konversijų bendrinimas tarp paskyrų

  1. Prisijunkite prie „Google Ads“ (MKC lygiu).
  2. Kairėje esančiame meniu, spauskite Nustatymai. Spauskite Antrinės paskyros nustatymai. Matysite valdomų paskyrų sąrašą.
  3. „Google Ads“ konversijos paskyros stulpelyje pastebėsite, kur paskyroje stebimos konversijos. Norint pakeisti konversijų stebėjimo paskyrą, spauskite paskyros, kurią norite redaguoti, konversijų paskyros langelį. Pasirinkus Šis valdytojas, valdoma paskyra – naudos konversijų veiksmus.

Ar konversijų bendrinimas gali būti naudingas tik dideliems verlams? Ne. Jis naudingas ir mikro verslams, mažiems verslams. Kai kalbame apie bendrą auditorijų apjungimą arba bendra konversijų matavimą, gali būti naudinga pritaikyti ir labai mažiems verslams, kai turima 2 ar daugiau internetinių svetainių ir vienos atskiros svetainės duomenų nepakanka, kad pvz. transliuoti pakartotinės rinkodaros kampanijas.

Naudingos nuorodos:

» Valdytojo paskyros (MKC): keliose paskyrose vykstančių konversijų stebėjimo nustatymas

Reklamos agentūra » Google Ads » Konversijos » Keliose paskyrose vykstančių konversijų stebėjimo nustatymas (MKC)

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui!