Reklamos agentūra » Žodynas » Google Ads » Google Partneris (Google Partner)

Google Partneris (Google Partner)

Google Partneris (Google Partner)  yra partnerystės programa, kurios tikslas yra pripažinti ir palaikyti įmones ar specialistus, pasiekusius aukštą „Google“ reklamos platformos žinių ir rezultatų lygį. Ši programa suteikia privilegijuotas priemones, mokymus ir kitus išteklius, leidžiančius partneriams sėkmingai valdyti reklaminius projektus naudojant „Google“ platformą.

Papildomos sąvokos:

  • „Google“ reklamos platforma – tai internetinė platforma, priklausanti „Google“, kuri suteikia skirtingus reklamos produktus ir paslaugas, įskaitant „Google Ads“, „Google Analytics“ ir kitus įrankius verslo poreikiams.
  • Privilegijuotos priemonės – tai išskirtinės galimybės ar paslaugos, kurias „Google“ Partneriai gauna dalyvaudami šioje programoje, pavyzdžiui, greitesnis klientų aptarnavimas ar prioritetas taikyti naujoves.
  • Mokymai – tai edukacinės programos, kurias teikia „Google“ Partnerių programos metu, siekiant nuolat tobulinti partnerių žinias ir gebėjimus.

„Google“ reklamos partneriams suteikiamas statusą patvirtinantis ženklas:

Google Reklamos Partneris

„Google“ Partneriai pasižymi aukštu profesionalumu ir gebėjimu optimizuoti reklamines kampanijas, naudojant įvairias „Google“ platformos galimybes. Tai suteikia klientams pasitikėjimą ir užtikrina, kad partneris yra informuotas apie naujausias reklamos tendencijas bei geriausias praktikas.

„Google“ Partnerių formulė:
Įmonės ar specialistai tampa „Google“ Partneriais, įgydami reikiamą patirtį ir pasiekdami tam tikrus kriterijus, nustatytus „Google“ programoje.

„Google“ Partnerių programa yra vertinga tikriems reklamos profesionalams, siekiantiems išsiskirti rinkoje ir pasiūlyti aukštos kokybės paslaugas. Įprastai tokios įmonės geba taikyti daugumą priemonių (pakartotinę rinkodarą, tikslinį taikymą, raktažodžių ir rinkos tyrimą, optimizavimą).

Reklamos priemonių gausa ir patikimumas su „Google“ Partneriais

Ką rinktis: „Google“ Partner agentūrą ar bet kokią reklamos agentūrą?

„Google“ reklamos priemonės „Google“ Partneriai Kitos agentūros
Profesionalios „Google“ reklamos paslaugos +
„Google“ reklamos sertifikatai +
Palaikomi nuolatiniai rezultatai +
Paprastos reklamos priemonės + +
Išplėstinės reklamos priemonės + ±
Visos „Google Ads“ priemonės +
Patirtis + ±
„Google Ads“ politikos atitikimas + ±

Reikšmės:

Žymėjimas Reikšmės aprašymas
+ Reikalavimus atitinka.
Reikalavimų neatitinka.
± Iš dalies atitinka (dažniausiai su tam tikromis ribomis ar sąlygomis).

Paaiškinimas:

  • Profesionalios „Google“ reklamos paslaugos: Reiškia, kad reklamos agentūra turi „Google Partner“ statusą.
  • „Google“ reklamos sertifikatai: Turi reikiamus reklamos sertifikatus, kad išlaikytų „Google Partner“ statusą. Tiesa, kitos agentūros taip pat gali turėti sertifikatus, bet jeigu jos neatitinka kitų sąlygų – neturi reikiamo partnerio statuso.
  • Palaikomi nuolatiniai rezultatai: Norint turėti „Google Partner“ statusą, būtina nuolat palaikyti gerus rekalmos rezultatus (įprastai optimizavimo balas ne mažesnis nei  70%). Tiesa, kitos agentūros taip pat gali išlaikyti tokius rezultatus, bet jeigu jos neatitinka kitų sąlygų – neturi reikiamo partnerio statuso.
  • Paprastos reklamos priemonės: Įprastos, standartinės reklamos priemonės.
  • Išplėstinės reklamos priemonės: Tik „Google Partner“ statusą turinčios įmonės turi prieigą prie išskirtinių „Google“ reklamos išteklių.
  • Visos „Google Ads“ priemonės: Įprastai kitos reklamos agentūros neturi prieigos prie funkcijų ar nustatymų, kurios nėra visiems prieinamos. Tokią galimybę dažniausiai turi „Google“ Partneriai.
  • Patirtis: Kalbama apie „Google Ads“ reklamos patirtį. Neturinčios „Google Partner“ statuso, reklamos agentūros gali būti nepatyrusios ir pridaryti klaidų ar investuoti reklamos biudžetą netinkamai.
  • „Google Ads“ politikos atitikimas: „Google“ Partneriai turi patirties ir žinių, kaip tinkamai vykdyti „Google“ reklamos paslaugas ir nepažeisti reklamos politikos taisyklių ir gairių.

„Google Partneriai“ yra reklamos agentūros ar specialistai, kurie gavo oficialų „Google“ reklamos sertifikatą bei atitiko kitus reikalavimus ir yra pripažinti kaip patikimi reklamos profesionalai. Šios agentūros arba specialistai turi gilias žinias apie „Google“ reklamos paslaugas, kurios apima įvairias reklamos platformas, tokias kaip „Google Ads“, „YouTube“, „Google Display Network“ ir kt. Vienas iš pagrindinių privalumų, pasitelkiant „Google“ Partnerį, yra galimybė gauti patikimus reklamos rezultatus iš specialistų, kurie turi patvirtinimus – gebėjimui kurti ir valdyti sėkmingas reklamos kampanijas.

Tokios reklamos agentūros ar specialistai yra sukaupę daug patirties ir žinių apie tikslinę auditoriją ir jos pasiekimą per „Google“ reklamos platformą. Sugeba kurti efektyvias reklamos strategijas, kurių dėka įmonės gali geriau pasiekti savo potencialių klientų auditoriją ir didinti konversijų rodiklius. Tai apima kontekstinę reklamą, kuriant reklamas, atitinkančias vartotojų paieškos užklausas, ir tai padeda maksimizuoti reklamos pajėgumus bei padidinti paspaudimų konversijas.

Be to, „Google“ Partneriai yra įsipareigoję laikytis „Google Ads“ politikos atitikimo ir griežtai stebi reklamos kampanijų veiklą, kad užtikrintų, jog jos visada atitiktų „Google“ nustatytus reikalavimus. Tai yra esminis aspektas, siekiant išvengti paspaudimų sukčiavimo ir užtikrinti, kad reklamos kampanijos veiktų skaidriai ir sąžiningai, taip suteikdamos didesnį pasitikėjimą reklamos veiksmingumu ir rezultatais. Bendrai tariant, „Google“ Partneriai yra nepakeičiama partnerystės galimybė įmonėms, norinčioms auginti verslą su „Google“ reklama.


Skaitykite daugiau („Google reklamos partneriai“):
Reklamos agentūra » Žodynas » Google Ads » Google Partneris (Google Partner)

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui!