Reklamos agentūra » Žodynas » Google Ads » Google Ads pakartotinė rinkodara (Google Ads Retargeting)

Google Ads pakartotinė rinkodara (Google Ads Retargeting)

Google Ads pakartotinė rinkodara (Google Ad Retargeting) yra rinkodaros strategija, skirta vartotojams, kurie anksčiau lankėsi interneto svetainėje ar sąveikavo su turiniu, bet neįgyvendino konversijis, tikslas – priminti apie produktus ar paslaugas. Ši taktika leidžia pasiekti potencialius klientus, kai jie naršo kitose interneto vietose, skatindama juos grįžti ir atlikti konversijas.

„Google Ads“ pakartotinės rinkodaros esmė: Rinkodaros strategija, kuria siekiama vėl pritraukti vartotojus, kurie anksčiau lankėsi svetainėje, tačiau nepasiekė konversijos atlikimo momento.

„Google Ads“ pakartotinės rinkodaros nustatymus gali atlikti „Google Partner“ statusą turinti įmonė arba tai galite atlikti patys, vadovaudamiesi šiomis instrukcijomis.

Pagrindinės „Google Ads“ pakartotinės rinkodaros strategijos:

  1. Statinė pakartotinė rinkodara (Retargeting): Rodyti vartotojams standartinius reklaminius skelbimus iš reklamuotojo puslapio ar skilties.
  2. Dinaminė pakartotinė rinkodara: Pritaikyta prie vartotojo elgesio ir rodanti individualizuotus skelbimus su konkrečiais produktų ar paslaugų pasiūlymais. Pvz. rodyti tik tas prekes, kurias vartotojas naršė, bet nepirko.
  3. Pakartotinė rinkodara naudojant elektroninius laiškus (Remarketing): Siųsti vartotojams el. paštu laiškus su pasiūlymais, remiantis jų buvusiu elgesiu internete.

„Google Ads“ pakartotinės rinkodaros formulė:
Efektyvi pakartotinė rinkodara priklauso nuo tinkamo turinio pasirinkimo, siekiant pritraukti vartotojus ir paskatinti juos atlikti pageidaujamus veiksmus.

„Google Ads“ pakartotinė rinkodara yra galinga priemonė didinti konversijų skaičių, stiprinti prekinį ženklą ir maksimizuoti reklamos investicijos efektyvumą, nes ji orientuota į jau susidomėjusius potencialius klientus.


Skaitykite daugiau („Google reklama“):
Reklamos agentūra » Žodynas » Google Ads » Google Ads pakartotinė rinkodara (Google Ads Retargeting)

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui! O gal domina „Google Ads“ reklama?