Tinklaraštis
„Fortema“
Mokymai: Google Analytics Event sukūrimas įdiegiant kodą svetainėje
Veiksmai svetainėje: 1. Kai įvyksta svetainėje norimas veiksmas, pvz. naujienlaiškio prenumeratos lange, kuriame rašomas tekstas „Ačiū,
„Fortema“
Mokymai: Google Analytics Event sukūrimas per Tag Manager neprogramuojant svetainės („DOM“ metodas)
Veiksmai svetainėje: 1. Atlikime veiksmą svetainėje, kol nukeliausime iki galutinio rezultatų puslapio (angl. success page).
„Fortema“
Mokymai: Kas yra UTM parametrai ir kam jie naudojami?
Kas yra UTM parametrai (kodai)? UTM (angl. Urchin Tracking Module) – nuorodų srauto sekimo technologija.
„Fortema“
Google reklama – kaip Google korporacija galėtų padidinti pajamas iki 10%?
Kaip Google korporacija galėtų padidinti pajamas 2% – 3% ar net visus 10%? Didžiausi pasaulyje
„Fortema“
Kodėl taip drąstiškai skiriasi FaceBook ir Google Analytics srauto ir pardavimų statistika?
Kokie gali būti FaceBook ir Google Analytics statistikos skirtumai? Ataitinkamai pagal veiklos sferas – Google
„Fortema“
3 taktiniai žingsniai garantuotai facebook reklamos sėkmei
Administruojant facebook reklamą, galite susidurti su įvairiais iššūkiais – nepavyksta pasiekti gerų rezultatų, per mažas
„Fortema“
Naršymo ir privatumo politika
Naršant tinklapyje, kaupiame įvairius duomenis apie Jus – geolokaciją, sausainiukus “cookies”, IP adresą, iš kurio
9+ Metus Rinkoje